събота, 20 юли 2013 г.

Глуфишево - 19.07.2013

За вчера прогнозата бе за СИ/ИСИ вятър с добър температурен градиент. След доста размотаване аз, Тяната, Нийл и Стелиян със семейството си тръгнахме към Глуфишево. Пристигнахме към 13:30. Небето беше приказка. Вятърът бе поривист от ИСИ. Качихме се на източния склон. Първи излетя Тяната. Вятърът го изстреля като тапа нагоре. Последвахме го аз и Стелиян. Имаше слаби и накъсани термики и с тях успявахме да наберем до 200м над старта. Не след дълго дойде криза и изпокацахме.
Качихме се за втори полет. Казанлъчани вече започнаха да излитат, като вятърът засили. Към 16:30 в едно от затишията излетях. Термиките отново бяха накъсани и непостоянни. Тъкмо тръгнеш да въртиш и край. Много пипкаво време. По едно време минах през нещо като прашен давол. Направо ми изтръгна управленията. Вариото запищя на умряло. Летях вертикално нагоре с мощни лашки наляво-надясно. След няколко секунди ме пусна и излязох пред склона. След поредното обработване на термика успях да центрирам една 2-ка и си викам "Ти ще ме изкараш на базата!". Но на 600м всичко свърши, попаднах в яки низходящи и снижавайки като парашутист кацнах меко на нивата зад баира. Въпреки, че не успях да се извадя, се получи много добра тренировка :-) . Мистикът отново доказа, че е желязно крило :) .
Красимир Цонев

Няма коментари:

Публикуване на коментар